Nightmare or dream?

Bloody hell!

Deze droomreis heeft Jacqueline voor het eerst een nachtmerrie bezorgd...

Imagine this: Je staat op het vliegveld van Los Angeles en je komt er achter dat je geen enkele voucher mee hebt genomen voor de verschillende hotels, excursies en autohuur. Ook blijken de creditcards, debetcards en de rest van die ongein nog netjes in de portemonnee op het nachtkastje naast de nieuwe fotocamera in Holland te liggen. Bovendien staan de mooie, speciaal voor Amerika aangeschafte, wandelschoenen en daypacknog netjes in de kast. Gelukkig werd ik met een schrik wakker! (Wel even checklist maken dus...)

Met nog maar een paar weken in het vooruitzicht is de reis nu zo goed als rond en we hebben er super super super veel zin in! Afgelopen tijd aardig druk bezig geweest met allerlei wilde plannen van wat we per stad enNational Parkkunnen gaan doen. Wat hier uit is gekomen lezen jullie tegen die tijd wel

Wink

Wat we inmiddels wel kunnen en willen vertellen is dat John een super vet verjaardagscadeau heeft gekregen (al zeg ik het zelf). Wij gaan namelijk een helicoptervlucht maken van wel een uur lang over de Grand Canyon! Dit schijnt echt adembenemend mooi te wezen!

En nu is het vooral aftellen geblazen!

Goed om te weten: Dit is overigenshet laatste verhaal dat ook op facebook te zien is, hierna zal ik dit bewust niet meer koppelen. Maar je bent natuurlijk nog steeds van harte welkom om mee te lezen met onze verhalen! Dus mocht je op de hoogte willen blijven van ons avontuur dan kun je ergens rechts op deze pagina je e-mailadres invullen en ontvang je automatischonze verhalen.

Cheers!

John & Jacqueline

Wil Lepelaers

Pfffttt, dat was zwetend wakker worden denk ik. Geniet nog even van onze mooie zomer, en dan.. de lucht in. Alvast heel veel plezier en geniet ervan.
groetjes
Wil

theo zondag

gelukkig was het geen werkelijkheid, maar een droom......
hoewel jullie reis fantastisch lijkt is het net een droom.....
een prettige vakantie gewenst en mooie vluchten!

groetjes, Theo

Nick

Als dit maar geen nachtmerrie was. Fantastisch dat kado voorJonny (wel zelf meegaan he) , lijkt me geweldig dit in een helicopter te doen.

Maaike Beudeker

Veel plezier met de laatste weken dromen over de reis, voor je het weet is het zo ver!

Jacqueline

Bedankt voor jullie enthousiaste berichtjes!

Nog maar 8 dagen werken en 13 nachtjes slapen...!

Marcella

Hee (bijna) vakantiegangers!

Het aftellen kan beginnen :-) en het vertrek komt nu echt in zicht! De planning, hotels en auto zien er echt heel gaaf uit. Ik ga jullie verhalen zeker volgen, ben erg benieuwd!