Ready or not?

Nog 3, 3nachtjes voordat we gaan
Datwevliegen dat we genieten
Strakjes heel relaxed fijn in bad en dan plat
Iedereen de groeten, eens kijken we moeten nog...
3, 3nachten voordat we gaan, dat we vliegen dat we genieten
De klok die blijft maar tikken, dus we komen er wel
samen naar het avontuuuuuur!

Jaja, ons laatste verhaaltje vanuit Nederland. En dat werd tijd ook.
De vakantieis aangebroken en wij zijn er KLAAR voor!

De kriebels zitten nu wel duidelijk in de buik, wat hebben wij er ontzettend veel zin in, toch ook wel spannend hoor... Maar druk maken wij ons niet, want goed voorbereid is het zeker

Wink

Vandaag heeft Jacqueline haar definitieve laatste werkdag bij RBS gehad voordat ze na haar vakantie bij een andere organisatie begint. Dat brengt toch ook wel weer gemengde gevoelens met zich mee. Maar gelukkig verdwijnen die snel weer door het mooie vooruitzicht dat wij hebben. Ook John heeft al vakantie want morgen hebben wij zelfs al een bijzondere dag voor de boeg: Victor en Maaike gaan trouwen, de eerstevan de vriendengroep die in het huwelijksbootje stappen.

Onze koffers staan al klaar, de nieuwe kleertjes zijn gekocht (nieuwe ja, want tot onze gardebore behoort niet standaard een kast vol korte broeken, ventilerende hempjes, sandalen, fleecevesten etc... maar wees maar niet bang in Amerika zal alsnog het nodige worden aangeschaft

Wink
). De laatste weken is Jacqueline vooral bezig geweest met het maken van hetroadbook, en deze zal straks worden afgerond en worden uitgeprint. En wat ben ik stiekem trots op mijn naslagwerk (je zou het eigenlijk moeten zien). Nog bedankt voor de restaurant-tips Maaik, die worden zeker meegenomen
Cool

Wij gaan nu genieten van de laatste vrije dagen in Nederland, en jullie horen weer van ons vanaf een ander continent.

Liefs John & Jacq

!

B&M

Jaaaa! Het is nu echt bijna zo ver! :-)
Over drie dagen zitten jullie in het vliegtuig!

We hopen dat jullie een hele leuke reis tegemoet gaan
en dat jullie veel mooie dingen mee mogen maken!

En heelhuids weer terugkomen he?! :-)

Wij hebben in ieder geval een hoop leuke verhalen te lezen
als we weer terug zijn! Ben benieuwd!

Fijne vakantie!!

Xx

theo

Leuke intoductie, jullie zullen heel veel zien en meemaken
een maand is best wel lang! En als je terug komt Jacqueline is er je nieuwe baan! Fantastisch toch.
Vandaag een leuke en gezellige touwerij in Castricum op het strand gewenst. Het weer wordt gelukkig nog redelijk.

liefs Theo xx

Nathalie

Bijna zover, ik wens jullie ontzettend veel plezier en over iets minder dan 2 weken komen wij ook lekker die kant op. Ik kijk uit naar jullie eerste blog vanuit The USA. Maar eerst lekker genieten op de bruiloft, veel plezier!!

Nick

Hoi Jacqueline en John,
Het is bijna zover, eindelijk.
Geniet zoveel mogelijk, werken komt na een maand wel weer, we zullen jullie verhalen met belangstelling volgen. Groetjes Lyda en Nick

Wil Lepelaers

Nog 1 nachtje slapen...................!!!!!!!!!

Tania

Wat een lief rijmpje is dat! Fijn dat jullie al zo genoten hebben van de voorbereidingen, heb het roadbook mogen aanschouwen :D. Het is jullie gegund deze mooie reis! Geniet er van, heerlijk op avontuur en lekker uitrusten, maar ook heeel actieve dingen doen. Ik zie jullie blogs tegemoet! Dikke knuffel Tania

Jacqueline

Bedankt allemaal! Onwijs veel zin in.

Hihihi, nog 1 nachtje slapen!
Wel onwerkelijk allemaal... straks zitten we gewoon daar!

Maaike

Straks gaan jullie al vertrekken! Bedenk maar... de volgende keer dat je je ogen weer dicht doet ben je in Amerika! Heel veel plezier!!!