Maandag 10 september: Las Vegas

De eerste dag Vegas hebben we overleefd! Na heerlijk te hebben geslapen op het allerlekkerste bed tot nu toe zijn we even naar de promenade geweest in ons hotel en hebben we ook gelijk de zwembaden bekeken, die zagen er weer fantastisch uit. Binnenkort maar even uitproberen! Rond kwart voor 11 vonden we het wel tijd om te vertrekken richting de Premium Outlets in Las Vegas. Tot onze grote verbazing hebben we dit volgehouden tot half 4 's middags. We hebben erg goed ingeslagen! John heeft zelfs nog meer gekocht Jacq, maar dat gaat ze van de week wel even inhalen als hij overdag gaat pokeren

Wink

's Avonds hadden we het Spice Market buffet in hotel Planet Hollywood uitgekozen om te gaan eten, je betaalt hier zo'n 30 dollar voor en kan dan onbeperkt eten en drinken. Het was een heerlijk buffet met voor elke keuken een aparte hoek met bijbehorend voedsel er op, zo is er voor elk wat wils!

Het hoogtepunt voor Jacq was de desserthoek, hier hadden ze wel 28 verschillende soorten cupcakes staan, helaas kwamen we niet verder dan 3 smaken uitproberen... toen konden we echt geen pap meer zeggen, eigenlijk hadden ze de cupcakes net wat kleiner moeten maken!

Na het buffet zijn we de fonteinen voor het Bellagio gaan bekijken, werkelijk schitterend om te zien. We waren blij met het nummer waarop de fonteinen dansten; my heart will go on van Celine Dion. Echt prachtig was het, zelfs een beetje ontroerend. Snel maar nog een keer bekijken!

Daarna zijn we nog even door het Bellagio zelf gelopen, dat zag er ook weer erg indrukwekkend uit. In tegenstelling tot het moderne Aria waar wij verblijven is dit hotel een stuk klassieker, het is eigenlijk net of je de Titanic binnenstapt zeiden wij tegen elkaar.

Wisten jullie trouwens dat elk hotel zijn eigen geur heeft? Deze geuren worden via een systeem door het hele hotel verspreid. Tot nu toe is de geur in het Aria ons favoriet en vonden we die in Planet Hollywood het minst lekker. Na een wandeling op de strip zijn we weer terug gegaan naar ons eigen hotel.

Gelukkig kwam John gisteren trouwens blij de kamer binnen gelopen... zo blij dat hij vanavond ook weer zijn geluk aan het beproeven is! Jacq is aan het duimen en ondertussen lekker wat tv aan het kijken met zere voetjes van het shoppen.

Annette

Hallo Ik ben benieuwd naar alle inkopen.Het zijn weer prachtige beelden.

Liefs Annette xxxxxx

Ina