Dinsdag 11 september: Las Vegas

Best een raar om op deze dag, 9/11, in Amerika zelf te zijn. We hadden wel verwacht dat we hier iets zouden merken, ter nagedachtenis of iets dergelijks. Maar er leek wel helemaal geen aandacht aan te worden besteed... misschien zitten we ook niet in het juiste gedeelte van Amerika hiervoor.

Nadat we weer heerlijk hadden uitgeslapen hadden we vandaag zin om te gaan schieten! Maar eerst hebben we even snel een ontbijtje gegeten bij een gezellige Bagelbar in de buurt van de schietbaan. Daarna reden we door naar The Gun Store, nog een droom ging eindelijk in vervulling! We schrokken wel een beetje van de prijzen maar besloten toch een van de meest uitgebreide pakketten te nemen, dit doe je tenslotte ook maar een keer

Cool

We moesten erg lang in de rij staan voordat we eindelijk de schietbaan op mochten, maar dat was het ook wel waard! Wat een stoere ervaring was dit. We hadden eerst 20 schoten met een M9 handgun, dit was wel even wennen met die terugslag. Dit rondje had Jacq gewonnen van John

Daarna mochten we 25 schoten lossen met een semi-auto rifle M4, die was nog een stuk leuker. Hier waren we beide even goed in.

Als laatste mochten we lekker 40 keer knallen met een M249 S.A.W. machine gun, hier schoot John weer net iets beter, gelijkstand dus!

Laughing

We besloten hierna gelijk door te rijden naar de Pinball Hall of Fame, deze was 5 minuten verwijderd van de Gun Store. Hier hebben we ons wel even vermaakt, een hele hal vol met pinballautomaten, we zagen er zelfs een uit 1938.

Hierna hadden we zin om de zon te aanbidden bij het zwembad maar de weergoden hadden iets anders voor ons in gedachten. Het begon opeens te stormen en alle wegen werden overspoeld, je zag het waterpijl op de wegen gewoon met de minuut stijgen, best spannend. We zijn snel maar terug naar het hotel voordat dit niet meer mogelijk was! Het kwam echt met bakken uit de lucht vallen, zo erg hadden we het nog nooit gezien, en volgens ons de locals hier ook niet...

Surprised
Dit werd net ook bevestigd toen we het nieuws zaten te kijken, er is waarschijnlijk door dit noodweer zelfs een dode gevallen. Op sommige plekker is stond het water binnen tien minuten op anderhalve meter hoogte, wij weer blij met dat engeltje...

Voor John de uitgelezen kans om aan een pokertoernooi mee te doen, gelukkig was hij nog net op tijd.

Jacq heeft zich in de tussentijd ook prima vermaakt:

's Avonds hadden we beide geen zin om buiten de deur te eten dus hebben we maar heel decadent de roomservice gebeld...

Morgen verhuizen we naar een ander hotel, eigenlijk vinden we dit wel een beetje jammer want Aria is echt fantistisch. Hopelijk hebben we het daar net zo naar ons zin!

En hoe is het bij jullie in Nederland?

Annette

het weer is afwisselend. Het afgelopen weekend was het erg heet .En zijn we naar zee geweest met A EN M. een paar x gezwommen .. genoten ...Vanmiddag naar de huidarts.Ik stuur wel een berichtje.
Verder alles okee.
Liefs Annette.xxxxxxxx

Trees

Genoten van 12 verslagen achter elkaar, wegens traag internet op de camping kon ik jullie verslagen niet openen. Wat een mooie trip maken jullie en wat een mooie foto,s om te bewonderen, een lust voor het oog. Doe voorzichtig aan en blijf gezond.xx

Robert-Jan (MattRob)

Mooie dagen zeg; jammer van het NOODweer, ongelooflijk. We zagen het nieuws hier ook over stortregens in Vegas. Jammer, want het zwembad, en vooral de 'beach club' in het Aria zijn geweldig ;-) ! Hopelijk de hoofdprijs bij pokeren, want de inhoud van het tasje was ook vast niet goedkoop ;-) ! Veel plezier vandaag weer !