Donderdag 13 september: Las Vegas

Weer een ‘geslaagde' dag gehad vandaag:

Na een shopdagje 's avonds wat wezen eten bij de Panda Expess, dit is een soort van Chinese Mac Donalds. Je kan hier bijvoorbeeld bami of rijst kiezen en dan nog twee gerechten voor erbij zoals vlees of loempiaatjes. Erg lekker en ook helemaal niet prijzig, we waren maar 22 dollar kwijt voor een heel diner! Na het eten wilden we naar het hotel The Venetian lopen alleen op een derde kwamen we erachter dat het toch echt iets te veel van het goede zou zijn om daar helemaal naar toe te lopen.

We hebben toen maar even onze kaartjes voor CdS opgehaald bij het Bellagio, en dat was maar goed ook! Bleek dat de verkeerde datum op de kaartjes stonden, namelijk zaterdag in plaats van vrijdag, maar dan waren we natuurlijk alweer weg uit Las Vegas! Gelukkig was het voor hun geen probleem om het goed te zetten en hebben we nu nog betere plaatsen dan dat we oorspronkelijk zouden hebben gehad.

Vanuit het Bellagio gaat er een trammetje naar het Aria, die hebben we vervolgens gepakt. In het Aria hebben we wat dollars in de gokkasten gegooid, dat moet immers ook gebeuren als je toch in Vegas bent! Hier waren we onder het genot van gratis cocktails we een tijdje zoet! Jacq won zelfs nog een pot voor 30 dollar, woehoe!

Daarna zijn we naar club Gold gegaan waar we armbandjes voor hadden gekregen zodat we de hele avond gratis konden drinken (en daar ervaart Jacq helaas nu de gevolgen van...). Ook vet om een avondje clubbin' in Amerika mee te maken en heerlijk om weer eens lekker te kunnen dansen! We hebben hier weer veel plezier gehad.

Robert-Jan

Goed geslaagd ;-) ! En Venetian is inderdaad wel ERG ver lopen, Hahaha ! Ook nog lekker gefeest, veelzijdige stad ;-)

theo

jullie hebben het wel naar de zin he, zo te zien, GENIET ER VAN het is over een week al weer voorbij. Wat gaat
de tijd hard om he! Neem je zoveel aan extra bagage mee
terug, moet je dat allemaa lextra bijbetalen?
SUCCES ERMEE!!GR,THEOXX