Vrijdag 21 september: San Simeon - Los Angeles

Vandaag weer vroeg in de auto voor onze laatste lange autorit van deze te gekke vakantie. De rit van San Simeon naar Los Angeles zou nog zo'n 4,5 uur duren. Onderweg zijn we naar San Luis Obispo gereden omdat we hadden gehoord dat ook daar een heerlijke bakker zat. Rond tien uur kwamen we daaraan en hadden ondertussen wel trek in een ontbijtje. Jammer genoeg bleek de bakker niet meer te bestaan. Snel maar even op Tom een nuttige plaats ingevoerd en deze bracht ons binnen een half uur naar Albertsons, daar ook gelijk wat bagels en croissants gekocht en we konden de dag weer door!

We hadden niet zo heel veel zin om onderweg veel te stoppen, we wilden niet weer de hele dag in de auto zitten. Het enige wat op het programma stond voor deze rit was de University of California Santa Barbara, een prachtige universiteit en campus die zelfs een eigen lagoon heeft! De VU valt echt in het niets als je hier bent, wat zou het toch machtig zijn om hier te kunnen studeren. We hebben no geen kijkje genomen bij de psychologie afdeling, hier had Jacq gezeten als ze hier ter wereld was gekomen

Wink

Op het strand bij de universiteit hebben we nog een tijd gezeten, hier was het heerlijk vertoeven. Jammer dat we hier niet de hele dag konden blijven!

Daarna wilden we in LA naar de Santa Monica Pier maar toen we rond 3 uur LA binnen reden zagen we al aardige files en besloten we om direct naar ons hotel te rijden, we hadden immers een belangrijke afspraak om 6 uur! Bij het hotel aangekomen weer om een kamer op de begane grond verzocht, gelukkig was dit mogelijk en zijn wij weer blij. Gelijk de kans genomen om de huurauto leeg te halen voor ons vertrek zondag, dit was inmiddels een slachtveld geworden. Hierna zijn we op de bus gestopt richting onze afspraak.

Rond een uur of vijf kwamen we op plaats van bestemming aan en hebben we een snelle hap gegeten bij Jack in the Box, dit is een fastfoodketen waar we al de hele vakantie overal door het land restaurants van zagen staan. Jacq heeft een curly fries gekozen en John ging voor de burger. Onderweg naar onze afspraak hebben we nog lekker een ijsje als toetje gehaald.

En daar stonden we dan braaf om half 6 bij LA Ink - High Voltage Tattooshop. John ging vanavond zijn eerste tattoo zetten! Hij vond het wel een beetje spannend want hij wist natuurlijk niet goed wat hij kon verwachten, achteraf is dit hem hartstikke meegevallen! Eerst ging de tattoo artist een plaatje op internet zoeken die hij vervolgens ging uit tekenen, John vond hem gelijk mooi en het tatoeëren begon. Het was wel een lange zit want om 10 uur gingen we pas de tattooshop uit!

Het resultaat...

...

....

...

... moeten jullie maar met eigen ogen aanschouwen

Tongue out
!

We hebben de taxi naar het hotel gepakt en hebben op het terras nog genoten van een heerlijke Corona! Morgen de laatste volledige dag alweer, helaas! We gaan weer ons uiterste best doen om hier het meeste uit te halen! Nu lekker (hopelijk zonder pijn) slapen!

corrie

is het toch geworden ik hou van MAMA ooo john wat lief van je veel plezier nog de laatste dag gr

Tania Kingma

Oehhh wat spannend wat die tattoo zal zijn! Leuk bij LA Ink en verzekerd van iets moois neem ik aan! Ik wens jullie bij deze alvast een veilige en voorspoedige terugreis. Tot gauw! Liefs Tania

Annette

Als ik je niet meer schrijf. Heel goede vlucht , Tot maandag op schiphol. xxxxxxxxxx

Annette

Heb voor als jullie thuiskomen iets heel lekkers gemaakt .
Liefs Annette.

Annette

Jammer straks bij het opstaan , niet meer meteen naar de comp. om jullie verhalen te lezen.Maar aan alles komt een eind . Blij jullie straks weer in levende lijven weer te kunnen omhelzen , Na jullie geweldige vakantie.xxxxxx