Route rondreis West-Canada & Noord-Amerika

Good afternoon all!

Op Kerstavond hebben we de tickets geboekt, niet veel later ons vervoersmiddel en achter de schermen is de afgelopen maanden uiteraard weer hard gewerkt om een onvergetelijke reis te organiseren. Inmiddels is het aftellen begonnen en kunnen we met trots onze route aan jullie bekend maken!

Ditmaal hebben we de SUV's achter ons gelaten en hebben we er voor gekozen om middels een RV (camper) de prachtige landschappen te verkennen. Omdat we best wel lang onderweg zijn hebben we gekozen voor de comfortabele24' Navion Premium met slide-out. Deze camper is voor zien van:Toilet, Douche, Magnetron, Oven, CD speler, TV, DVD, Air Conditioning, Air Conditioning (bestuurders cabine), Koelkast, Vriezer, Generator, Buitendouche. Van alle gemakken voorzien dus

Wink

We hebben weer gekozen voor een rondje met als start- en eindpunt de mooie stad Vancouver. Wisten jullie dat de stad Vancouver vernoemd is naar kapitein George Vancouver en dat de familie Vancouver oorspronkelijk uit Nederland kwam? Zij heette daar namelijk Van Coevorden.

De route zal er als volgt uit komen te zien:

Dag Vetrekplaats Overnachting
21 vr Victoria Port McNeill
22 za Port McNeill Campbell River
23 zo Campbell River Nanaimo
24 ma Nanaimo- Vancouver Amsterdam

Natuurlijk gaan we een hoop zien en beleven maar er zijn wel een aantal dingen waar we nu al onwijs naar uitkijken, en dat zijn:

* Whale/Orka's kijken op Vancouver Island
* White Water Rafting op de Sunwapta River in Jasper NP
* Paardrijden door de bergen in Wells Gray Provincal Park
* Het prachtige Lake Louise in Banff NP
* Een wijn/bier/whiskey tour bij de verschillende brouwerijen in Okanagan Valley
* Kayakken op de verschillende meren in de Rocky Mountains
* Relaxen in de natuurlijke Hot Springs
* Shoppen in de Premium Outlets bij Seattle ;-)
* Fikkies stoken en BBQ-en bij onze camper op de natuurcampings

Wij zijn overigens weer voornemens om een reisblog bij te houden, dus mochten jullie het leuk vinden om mee te genieten kan je je aanmelden voor de mailinglijst :-). Middels 'blijf op de hoogte' rechts in de browser.

Groetjes John & Jacq

Michel

Ziet er leuk uit, ben benieuwd naar de komende verslagen.

Victor

Wat vet zeg! Jullie zullen geweldig mooie bergen zien daar!

Anne

Klinkt weer erg leuk, we horen graag wat voor avonturen jullie gaan beleven!

Tania

Ik zie er naar uit! Ik ga jullie weer trouw volgen! Geniet lekker!! X

Theo

De reis die jullie gaan doen, lijkt me fantastisch. Eindeloos!
Ga jullie natuurlijk elke dag volgen.

Bart

Ziet er gaaf uit zeg! Ben benieuwd!!

Davy

Wow Johnny van alles in de camper maar geen wifi?!?! How are you gonna survive! ;)

annette zondag

wat een prachtig verhaal, en natuurlijk jullie reis waar ik met smart op de verhalen zit te wachten, Liefs Mamma, xxx